Thursday 11 September 2014

Kenapa saya makan.......Shaklee?

Assalamualaikum semua... hari ni saja nak share dengan korang semua macam mane saya boleh TERJATUH CINTA dengan produk Shaklee ni. Bermula selepas kelahiran Faeezah, 3 bulan selepas naik kerja dari berpantang. Saya perasan yang susu badan semakin merudum, akibat stress kerja dan kekangan masa mengepam.

Stress kerja

Kerja di makmal yang tertunda dan bertimbun membuatkan saya terpaksa mengerah tenaga menyiapkannya secepat mungkin. Selama saya bercuti 2 bulan, kerja-kerja team saya seperti tidak bergerak. Dengan baru lepas berpantang, ceaser plak tu. Saya terpaksa turun naik turun naik tingkat 1,2 dan 3 sebab instrument yang saya gunakan berbeza lokasi. Nak tak nak kena juga buat. Komitmen kerjaya.

Dari situ, saya mula cari solusi lain. Memang sejak dari berpantang saya amalkan petua-petua menambah susu badan seperti makan kurma, sayur sawi, halba, habbatussauda etc. Hakikatnya badan saya yang keletihan. Jadi saya cuba alfalfa complex. Ya. Cuma satu ni saja dulu. Nak try dulu kan? Hehe.. dengan cuma RM53 saya mencuba produk Shaklee.

Set Menyusu Asas-Set pertama saya^^

Syukur alhamdulillah dari 2 oz saya boleh dapat 4-5 oz satu sesi dan susu menjadi lebih pekat. Ianya merupakan kejayaan yang besar untuk saya. Mungkin orang lain lebih banyak dapat dari saya tapi cukup buat Faeezah. Tapi saya bukan bergantung pada supplemen sahaja. Saya tetap meneruskan petua-petua yang saya amalkan, minum air masak 3 liter sehari dan juga melakukan teknik power pumping. Set ni pun banyak khasiat lain selain milkbooster. A MUST HAVE untuk wanita yang mementingkan hubungan keluarga. Hehe..

Selepas saya menjadi ahli, lebih banyak produk shaklee yang telah saya cuba terutamanya untuk penyusuan ibu. Jom tengok produk shaklee yang saya consume juga di entri saya di sini. Korang boleh pilih nak yang asas saja atau fullset, bergantung pada poket korang. Hehe... 

Saya bersyukur diperkenalkan dengan produk Shaklee. Mungkin tanpa bantuan supplemen, saya tak mampu meneruskan perjalanan penyusuan ibu untuk faeezah sehingga kini sudah setahun lapan bulan. Malah, lebih banyak faedah yang saya dapat setelah menjadi ahli shaklee dan menjadi pengedar secara part time. Sedikit sebanyak beban kewangan bulanan saya lebih ringan. ^_^ Jom baca lebih lanjut di sini.

Korang pun nak jadi macam saya? Buat duit secara part time sambil belajar atau kerja no problem! Modal cuma RM65 +RM10 untuk kos pengeposan starter kit yang mengandungi dokumen dan rules and regulation untuk memulakan bisnes dengan shaklee. Bonus berganda-ganda menanti orang yang gigih kuat berusaha. 

Dilakazuha
0175598332/0178780310

4 comments:

  1. Fuza TAG awak
    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  2. Tengkiu fuza tag kita..nanti kita join ye^_^
    Ana, gini la kisahnye.. hehehe

    ReplyDelete
  3. pernah dengar kisah ini dari rakan yang amalkan shaklee jugak

    ReplyDelete

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^