Thursday 8 May 2014

Anjalkan Asetmu, Rapatkan Mahkotamu

Assalamualaikum semua... Memang lumrah wanita, ingin sentiasa kelihatan cantik menawan. Lebih-lebih lagi bila bersama sang suami. Sebab tu wanita sanggup berhabis wang ringgit semata-mata untuk kelihatan cantik. Mau x panas hati ni bila berjalan dengan suami mata tetap melirik kepada si gadis berdahi licin, xkesah la tengah pegang anak ke mak budak ke asalkan yang berdahi licin. Jangan salahkan kaum Adam sedangkan memang Allah ciptakan mereka begitu. Lagipun tak lama pun dorang pandang tu sebelum kena kepit ketam bini kat sebelah tu. Biasa la tu kan... Sebab itulah pentingnya penjagaan aset dan mahkota wanita ini.

Suami bersikap dingin pada anda?
Sebagai seorang isteri, janganlah kita memandang enteng isu ini. Tak kisah lar anak dah beratur atau yang baru kahwin. Kita sendiri kena ada inisiatif untuk memperbaiki diri kita sendiri sama ada dari segi fizikal atau rohaniah. Kedua-dua aspek ini penting dalam memastikan keharmonian rumah tangga berpanjangan. Takkan nak tunggu suami tegur baru kita nak berubah? And, orang lelaki nih kalau tegur kadang2 tak berlapis sangat. Straight to the point. Sentap ke lubuk hati! Lagi satu, orang lelaki jarang sangat nak tegur sebenarnya. Tapi bila dia dah tegur tu maksudnya dia dah tak tahan dah la tu. 

Contoh: 

Suami: Yang...bila nak tegang balik macam masa baru kahwin dulu? Kendur jer I tengok....
Isteri: *diam kelu tak berbahasa*
Suami: Sejak bersalin anak pertama dah longgar je I rase...
Isteri: *diam dan pendam saja*

Korang nak ke jadi macam nih?? OMG no no no! Jangan sampai suami korang gunakan alasan2 ni untuk bermain kayu tiga. Haaa... takut kan kalau2 laki kita jadi gitu? Tak mau lar... Kita orang perempuan nih kena la jaga penampilan diri jugak. Tak semestinya masa di luar rumah jer kena jaga.. Yang lebih wajib dijaga adalah ketika bersama suami. Pakai cantik2..lawa2..wangi2... Jangan la berkain batik berbaju t-shirt memanjang jer... Tu yang orang laki mula naik daun. Ehem ehem...


Jangan risau lagi. Set ESP dan alfalfa mampu membantu mengubah keadaan aset dan mahkotamu. Eh? Bukan ke set ESP dan alfalfa adalah set menyusu? Yup, memang betul. Tetapi, set intim ini mempunyai pelbagai manfaat dan khasiat yang luas. ESP, bukan sahaja mampu memekatkan susu badan bagi ibu-ibu menyusu, malah ESP memberi manfaat dengan menganjalkan payudara anda. Tidak lagi kendur walaupun anda ibu menyusu... Nak tahu ape lagi manfaat ESP? Jom klik sini. Nak tahu lagi pasal ESP? Klik klik di sini

Khasiat alfalfa

Alfalfa pula merupakan Raja segala Tumbuhan di mana terdapat pelbagai khasiat daripada daunnya. Selain daripada menggalakkan penghasilan susu (milkbooster), alfalfa juga bertindak sebagai perapat. Alfalfa ini bertindak seperti jamu moden. Bagi orang2 yang tak lalu nak telan jamu, boleh ambil alfalfa sebagai pengganti. Yang penting, penjagaan intim perlu dititikberatkan. Inilah kunci kebahagiaan rumah tangga (macam iklan pulak dah... hehehe)

Apa tunggu lagi? Hubungi saya segera untuk dapatkan set ini atau mana2 produk shaklee. Konsultasi akan diberikan secara percuma dan COD area BBBangi, Kajang, Nilai dan Putrajaya. 

"SHARING THE GOODNESS"



0 comments:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^