Wednesday 13 August 2014

Terharu! Tun M Follow Twitter Saya

Assalamualaikum.

Entri pendek saja. Kekangan kerja hakiki memang membataskan dunia sosial saya. 
Di rumah pula anak kecil ku itu pula ingin bermanja. Kesempatan mana yang ada saja.

Pemimpin No. 1 Malaysia yang paling ku kagum, Tun Mahathir follow balik twitter saya!! >_<

Terharu? Memang terharu sangat. Hehehe...

Nak cite tu saja. Saya memang follow twitter dia. Tweet Tun M. memang best dan bijak!

Tun Mahathir Mohamad

Sesiapa yang ada akaun Twitter, boleh follow saya @dilakazuha. You follow me and I will follow you back. ^_^

Sekarang saya juga aktif di Twitter selain Facebook. Boleh hubungi saya melalui kedua-dua medium media sosial ni yaa... 

1 comment:

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^