Saturday 6 September 2014

Entri #100 . . . Horrayy~!!

Assalamualaikum semua. Hujung minggu adalah waktu meluangkan masa bersama famili. Owh, ini entri saya yang ke 100~!! wow tak sangka dalam pada takde masa nak berblogging boleh juga cecah angka 100. Lepas ni target saya nak ada rakan follower yang ramai. Target 50 orang dalam masa sebulan. Boleh tak? Hehehe...

Bulan ni juga bulan istimewa untuk mama saya. Selain mama dapat menunaikan ibadah haji buat kali kedua, minggu depan juga adalah besday mama saya. Jadinya sempena besday mama saya, saya akan buat GA Special punya. GA yang pertama saya anjurkan sendiri. Nantikan pada minggu depan ye. Tarikh yang tepat belum lagi ditetapkan. Harap semua dapat join and tunggu~~~~ 

Hadiah? Menarik tertarik dan da BOMB saya bagi punya. Hehehe...Harap semua dapat menunggu ye ^_^


2 comments:

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^