Wednesday, 24 September 2014

Pemenang segmen 'First Giveaway by Dilakazuha'

Assalamualaikum semua... Maafkan saya atas kelewatan pengumuman pemenang segmen GA yang baru pertama kali saya anjurkan. Maaflah atas kesibukan diri ini. Sedaya upaya meluangkan masa untuk berblog dan blogwalking. Huaaaaa~ Pertama sekali, terima kasih dan tahniah kepada semua pemenang yang telah berjaya. Mana yang tak berjaya tu, cuba lagi nanti ye. Hehe..



Seperti yang telah dinyatakan dalam syarat penyertaan GA saya pada entri sebelum ni, peserta yang paling tepat atau HAMPIR tepat saja yang akan dipilih. Tahniah kesemuanya berjaya teka yang mana satu adalah mama saya. Soalan senang je kan tu? The tricky part of course teka umur mama saya. Hehehe... Tiada seorang pun yang berjaya meneka umur mama saya dengan tepat. (*hint: mama saya lahir tahun 1952) so, brape umur mama saya pada tahun ni? Hehehe...

Tahniah kepada semua pemenang!


1. Encik Azman Arsad -
2. Kak Nazliana - 
3. Cahaya- 

Sila emelkan butiran diri dan alamat pengeposan supaya dapat hantar hadiah yang telah anda menangi selewat-lewatnya hari Jumaat esok ya. Lagi cepat lagi bagus. ^^ Sekiranya tiada sebarang feedback saya terima dari anda, pemenang yang lain akan dipilih ya.

Email: dilakazuha@gmail.com 
No. Tel: 0175598332 

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. terima kasih memilih saya sebagai antara pemenang

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah menang. :) Terima kasih akak :)heehehe

    ReplyDelete
  4. @natikah...cuba lagi ye lepas ni. In shaa Allah bulan november nti saya akan buat lagi satu GA. Heee... terima kasih semua sudi join ya...

    ReplyDelete
  5. dah sent yer sory lambat respon hihii baru online

    ReplyDelete

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^