Monday 9 March 2015

Kembali Bersemangat BerBlog

Assalamualaikum semua... Fuhhh fuhhh fuhhhhh!!! Berhabuk dah blog saya ni. Maafkan saya atas ketiadaan yang agak berpanjangan. Sekarang ni kesibukan semakin meruncing. Keadaan kesihatan diri juga tak menentu lagi-lagi sekarang ni musim demam, batuk dan selsema. Tipsnya amalkan minum air masak banyak-banyak yer... Macam saya ni standard botol 2 liter and ulang-alik pergi toilet tu biasa lah..lagi-lagi tengah pregnant ni kan? Heee..

Entri ni cuma nak merawat kerinduan saya terhadap blog saya. In shaa Allah waktu lunch nanti saya blogwalking pula ya.. Ada banyak cerita sebenarnya nak share dengan korang semua tapi saya share mana yang penting saja la kan? Hehehe... Oh ya, sekarang ni tab saya telah 'dirampas' oleh Faizal sebab dia syiokkk main Clash of Clans dengan Jungle Heat dia tu. *pssttt..mesti ramai yang addicted main game ni kan? Makanya saya tak berpeluang nak pegang tab saya di rumah. Nak bukak laptop plak Faeezah akan sibuk nak tekan taip sama-sama. Hahaha... 

Sekarang ni pun gigih saya menggantikan puasa bulan Ramadhan yang lalu. Masih ada 4 hari yang wajib diganti. Semoga tahun ni dapat puasa penuh lagi sama seperti masa mengandungkan Faeezah dulu. Sekarang dah masuk 18 minggu, minggu depan kena pergi check up. Kali ni kena ajak Faizal sekali sebab Faeezah pun nak kena check up sama. Bukan apa, saya nak refer dia kepada doktor sebab dia masih belum dapat bertutur dengan lancar sedangkan dah 2 tahun 2 bulan. Manalah tahu ada masalah lain yang mengganggu dia untuk bertutur. Harap-harap tak ada apa-apa masalah yang serius la..

Okay mari sambung kerja kembali. Break pagi pun dah tamat. Jumpa lagi nanti ye, in shaa Allah~ 

0 comments:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^