Tuesday 21 January 2014

Testimonial set SLIM~!!

Macam x percaye je kan? Customer ni baru consume ketiga-tiga produk Shaklee di atas berat da berjaya turun sekilo. WOWWWW! Hebatnya... Ini lah penangan produk Shaklee. Saya sendiri terperanjat. Tapi lain orang lain jangka masa yang akan diambil utk menampakkan kesannya. Malah terdapat kesan sampingan yang baik iaitu susu badannya turut bertambah dan pekat. Customer saya ni masih menyusukan anak bongsunya walaupun hanya pada waktu malam. 

Nampak x kelebihan produk-produk ini? Pengambilan supplemen ini hanya membantu untuk meningkatkan kadar metabolisme dalam badan kita. Harus diingatkan pengambilan supplemen perlu seiring dengan pengambilan air putih yang banyak terutamanya jika anda mengambil ALFALFA COMPLEX. Sebabnye Alfalfa mengandungi vitamin K yang bertindak sebagai anti pembekuan darah. Makanya darah akan menjadi lebih pekat. 

Selain itu pengambilan supplemen ini perlu diambil secara teratur dan konsisten bagi menampakkan hasil yang memberangsangkan. Jika ade sesiapa yang turut ingin mencuba set SLIM kurus hangat hot hot ini boleh la mghubungi sy seperti di bawah:



atau anda boleh mghubungi melalui direct PM page Mama mia shoppe di FB;
whatsapp/ wechat : 0175598332
e-mail: kazuha_luckystar@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^