Friday 25 April 2014

Jimat dan Bonus Ahli, Poket Meletop!

Assalamualaikum semua... Hahaha gelak dulu sebab tajuk entri ni saya spontan jer tulis macam tu. Korang rasa ade kaitan ke antara jimat dengan bonus tu? Pelik jer kan macam xde sangkut paut pun... Sebenarnya mestilah ada kaitan. Bila korang berjimat berbelanja, bonusnya korang akan dapat duit lebih @ extra. So, dengan duit lebih tu korang boleh la wat simpanan ker, belanja family makan2 ker, x pun melabur. Ikut suka korang la kn..dah duit korang yer dok? Hehehe...

Duit adalah KEPERLUAN penting
Betul tak kalau saya cakap duit tu adalah KEPERLUAN? Semua orang perlukan duit untuk meneruskan hidup..cuma banyak atau sikit saja. Ataupun cukup2 makan jer... kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. Faktor utama perlu berjimat keadaan ekonomi negara sekarang. Barang2 keperluan semua naik harga, petrol untuk kenderaan, harga rumah mencanak ke langit... dengan kata lain taraf hidup semakin meningkat meningkat dan terus meningkat. 

Antara usaha mengatasi yang korang boleh buat adalah cari SIDE INCOME. Sekarang nih pun mostly husband n wife dua2 berkerjaya. Sorang saje yg kerja mungkin x mampu menanggung satu family yg semakin membesar. Mungkin cukup, tapi just cukup2 makan sahaja. Belum lagi nak shopping baju baru, kasut baru serba-serbi nak baru kan? Saya sendiri pun ada side income saya. Bukan nak kata gaji sy dan suami x cukup tapi saya mencari kebebasan kewangan. Saya xnak menanggung hutang terlalu lama. Walaupun hutang saya cuma bulanan kereta tapi saya nak lebih dari itu. Saya nak BEBAS MASA. Bebas bersama anak saya yang masih kecil, menjaga dan mendidik anak adalah tanggungjawab seorang ibu. Dan saya sedang berusaha mencapai impian saya untuk menjadi seorang WAHM. 

Yang saya nampak, Shaklee banyak menawarkan peluang2 yang besar dan luas untuk berjaya. Dan ramai yang telah berjaya membuktikannya. Korang boleh BERJIMAT dengan menjadi ahli Shaklee. Sekarang Shaklee tidak lagi membenarkan pengedar menjual produk selain harga retail. Ini bagi mengawal taraf Shaklee yg eksklusif. Saya turut bertanyakan pendapat tentang isu ini kepada rakan bisnes MLM yg lain, mereka turut bersetuju dgn tindakan Shaklee ini sebab company MLM mereka juga begitu. Ini bagi memastikan yang setiap pengedar mengikut peraturan dan syarat2 yang telah dikeluarkan. Kalau melanggar rules, akan dibuang serta-merta. Itu tindakan yang paling tepat. 

Hard work PAYS worth it!
Jangan takut, Shaklee bukan kejam. Setiap produk yang korang jual akan ada nilai UV dia. Bonus dikira berdasarkan nilai UV yang berjaya korang kumpul untuk bulan tersebut. Nak tahu kiraaan UV korang bleh klik sini jer keh? Kalau x faham boleh kontek saya thru fb, whatsapp or wechat. Senang jer... Yang penting mental kena KUAT. Hehehe.... Nampak tak korang ade 2 advantage kt sini dengan join jadi ahli? Dapat jimat satu sebab korang boleh beli semua produk shaklee dengan harga ahli dan second, dapat bonus bulanan tetap yang boleh mencecah sehingga 5,6,7 angka sekaligus. Takde masalah semua tu.. Nampak dah kan kaitan jimat dengan bonus tu? Hehehe.... Dan sudah pasti, bonus adalah setimpal dengan penat lelah korang. 

Korang berminat nk join? Jom tengok apa lagi BONUS menarik yang ditawarkan oleh Shaklee. Semua orang mempunyai peluang yg sama rata dan adil. Ini kerana tanpa 'anak2', 'ibu' takkan boleh goyang kaki saja. Ibu hanya akan berjaya kalau anak2 berjaya. Itu konsep Shaklee. Dan siapa yg berusaha keras, dia yang akan mendapat pulangan besar. Lagi satu info menarik. Tahukah anda yg bisnes Shaklee ini boleh DIWARISI? Ini merupakan sesuatu yg ekstra. Saya sendiri pun baru tahu. Heee... Menarik kan? Ianya juga salah satu pelaburan masa depan untuk anak2. ^_^

Sekiranya korang berminat nk join bisnes Shaklee, sama ada untuk makan sendiri atau fokus untuk bonus, anda amat dialu-alukan join bersama saya. In shaa Allah saya dan mami neny moyang saya semua akan cuba guide korang semua dari zero to hero! Yakin, usaha dan aktif belajar. Hubungi saya segera seperti berikut:

"SHARING THE GOODNESS"




0 comments:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^