Thursday 24 April 2014

Waduhhh Gigitan Cinta Lagi~

Assalamualaikum semua.... Alhamdulillah ketemu lg hari ni... Sekarang musim kejap2 hujan yg lebat pastu panas saje.. Mula la makhluk penghisap darah byk memunculkn diri. Teringat iklan kat radio..."tak semua penghisap darah sekacak Edward Cullen"... hahaha ape la pnye iklan.... of course la kn? Hensem banget kot si edward tu....ohhhmyyyy...

Abam hensem ^_^
Ok berbalik pade jalan cerita asal. Hehe... mulanya mcm ni.. faeezah ni kena gigit nyamuk kt kepala dye..kt dahi jendul dye tu. Memang besar n merah bintat dye sbb kena gigit nyamuk tu. Dye plak dok garu2...gatal la kn.. selalunya saya akan sapu mopiko kt bintat dye. Tapi mlm td saya nak cuba sapu herbal blend shaklee multipurpose cream tu. Saya yg slalu gune untuk sapu kt tumit saya. Memang brkesan. Dari merekah2 jadi licin balik. Heee....

Manfaat Herbal blend cream
Percubaan pertama ni, saya x teringat plak nak amik gambar. Sebab xsangka cepat betul kesan dia. Saya baru sapu dlm 5 minit macam tu bintat tu dah hilang merah dye...cuma ade timbul sikit lagi tp da surut la bintat dye. N faeezah pun x tergaru2 dah bintat dye. Lagi satu, faeezah ni jenis kalau kena gigit nyamuk mmg ade kesan hitam kt tubuh dia. Kesian anak dara I....huhuhu... tular, mase pregnant dye dulu sy xkenal lg shaklee. Kulit dye agak sensitif dgn gigitan nyamuk nih... hopefully bila dye da besar hilang gak kesan2 hitam tu...

Ramai yg dah cuba cream nih untuk pelbagai kegunaan...nama pun multipurpose kan? Cuma kalau untuk luka terbuka tu saya lebih galakkan sapu minyak gamat lar.. bila luka tu dah bercantum boleh la sapu cream herbal blend ni pulak. Ini cara saya lar...saya xpasti pengedar2 yg lain sarankan mcm mane untuk luka terbuka. Saya sendiri sangat suka cream nih sbb sejuk jer bila sapu..n tak berminyak n cepat meresap. Syiok!! Lepas nih memang sy guna cream ni saja.

Antara testimonial pengguna herbal blend multipurpose cream nih... 

Testimonial ruam hilang guna herbal blend cream ^_^

Lagi satu yg menarik, cream ni mendapat sambutan yang amat menggalakkan sampaikn hari ni baru masuk stok 2-3 hari dah abes stok satu malaysia. Wow!! Penangan shakleelovers nih... Sape2 yg belum cuba produk shaklee ni jangan lepaskan peluang keemasan nih. Sekali cuba pasti jatuh CINTA terduduk punya. Kalau produk tak bagus, takde kualiti takkan ramai yg dah menggunakannya...betul x? Heee.... Kalau korang nak cuba mana2 produk shaklee, boleh hubungi saya dgn kadar yang SEGERA seperti di bawah nih yer...: 


"SHARING THE GOODNESS"


0 comments:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^