Wednesday 23 April 2014

Testimonial carotomax

Ini antara feedback customer yg dah consume carotomax. Rata2 ramai juga yg berpuas hati lepas cuba produk ni. Walaupun botol dye kecik comel jer mudah la nk bawa ke mane2 pun. Sehari cuma sebiji pun dah cukup dan sebotol ada 30 biji. Harga sebotol carotomax cuma RM74 sahaja. Kandungan dan khasiatnya melebihi dari harga ini. 

Testimonial customer


Saya seorang yang rabun jauh dengan power spek beratus-ratus la jugak. pendek kata kalau tak bercermin mata tuh, memang sume nampak blur. kalau ada orang berada berdekatan sekitar 3-4 meter tuh, kompem tak nampak bijik mata dia. nampak bulat hitam je sekitar mata cam mata panda tuh. hehe~

Pertengahan february yang lalu, saja la saya mencuba carotomax sementelah mengikut review, ianya baik untuk kesihatan mata. alhamdulillah selepas dua minggu consume carotomax ni, penglihatan agak baik daripada biasa. kalau sebelum ni, saya langsung tak nampak bunga pada langsir dalam bilik kalau berbaring atas katil. warna bunga dan tanah lebih kurang sama. yang membezakannya cuma bunga tu bunga timbul. tapi selepas ber-carotomax, saya boleh nampak bunga tersebut. siap pi bangung pegi kat langsir sebab tak caya. hehe~ memang sangat teruja lah nak ngabihkan botol yang pertama sebabnya selain daripada jarak penglihatan tanpa cermin mata bertambah baik, jeragat di muka pon semakin berkurangan \(^-^)/


Nak tahu lebih banyak tentang carotomax? Klik saja di sini. Bukan sahaja baik untuk kesihatan mata, malah kondisi kulit juga semakin bertambah baik. In shaa Allah. Kita hanya berusaha, Allah jua yg menentukan segalanya.

Anda mahukan harga lebih MURAH? Hubungi sy segera dan saya akan terangkan bagaimana caranya. Mudah saja kan? hubungi saya seperti di bawah:
"SHARING THE GOODNESS"

0 comments:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^