Thursday 15 May 2014

Rugi ke jadi Ahli Shaklee??

Assalamualaikum semua... Tajuk saja nak propa. Rugi kah? Memang sgt rugi sebenarnya...bagi orang2 yang TAK jadi ahli shaklee. Hehehe... Hari ni saya nak share macam mana nak JOIN Shaklee dan menjadi Ahli. Sebenarnya, hanya ada 2 cara sahaja yang melayakkan anda mendapat keahlian Shaklee!

FREE membership. ASK ME NOW!!!

Anda boleh mendapat keahlian dengan cara berikut:


1. Pembelian sebarang produk Shaklee bernilai 200 uv atau ~RM650. Betul tu. Anda cuma perlu membeli mana-mana set atau produk Shaklee yang bernilai RM650 untuk melayakkan anda mendapat keahlian secara PERCUMA~!!!   

Set yang manakah bernilai RM650 (200uv)?

1. Set Flawless Beauty - Vivix, Collagen Powder dan Vitamin C Sustained Release
2. Fullset Slimming - Cinch Shake, ESP, Omega Guard, Lecithin, Alfalfa Complex dan Herb-lax
3. Setiap pembelian 2 botol Vivix
4. Setiap pembelian 3 kotak Collagen powder

Selain itu, anda boleh juga mendaftar dengan cara membayar yuran pendaftaran sebanyak RM65 sahaja tidak termasuk kos postage dan anda akan mendapat keahlian seumur hidup. Pendaftaran ini boleh didaftarkan nama anda dan pasangan anda. INGAT!! Bisnes Shaklee ini boleh diwarisi kepada pasangan anda atau anak anda. Hanya dengan RM65 ini sahaja anda sudah boleh menikmati faedah dan kelebihan menjadi ahli Shaklee. Selain itu, anda juga berpeluang menikmati bonus-bonus yang ditawarkan oleh Shaklee sekiranya anda betul-betul perform dalam bisnes ini.

Senang je kan? Mudah yang amat! Jangan terlepas peluang yang telah diberikan. Pemilihan susur galur juga amat penting dalam bisnes Shaklee nih. Berada bersama orang-orang yang telah berjaya meraih pendapatan dari 2 angka ke 6-7 angka sebulan. Mampu membeli kereta Vellfire cash sahaja. Kau hado?? Ini semua penting bagi memastikan yang kami mampu memberi, mendorong, berkongsi ilmu mereka yang telah berjaya dalam bisnes Shaklee ini. Yang penting anda wajib ada PUSH factor, dan bukan saja suka-suka buat bisnes dan tidak serius. Jika anda ingin bermain-main, Shaklee bukan untuk anda.

Jangan berlengah lagi!! Semakin ramai yang merebut peluang yang Shaklee tawarkan dan semakin ramai yang berjaya mencapai impian mereka. Hubungi saya segera dan saya akan terangkan pada anda from zero: 

"SHARING THE GOODNESS"










0 comments:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^