Monday 14 July 2014

Herbal blend: Atasi Ruam dan Eczema

Assalamualaikum semua.... Sejak dua menjak ni bebanan kerja kat lab semakin bertimbun. Walaupun berpuasa tapi saya tetap aktif bertenaga menyiapkan tugasan kerja. Kerja saya bukan saja buat report, tapi kena buat ujian analitikal kimia dan juga mikrobiologi untuk produk R&D. Walapun begitu tapi saya tetap cuba menguruskan masa sebaik mungkin dan aktiviti mengepam tetap diteruskan seperti biasa. Alhamdulillah supplemen shaklee memang banyak membantu dalam program penyusuan ibu untuk baby saya.

Ok berbalik pada tajuk asal. Hehe melalut plak... Perihal seorang sahabat yang baru habis berpantang. Cuaca sekarang kn panas dan kering? Anaknya terkena ruam panas. Pergi ke klinik doktor bagi ubat calamine lotion untuk disapu. Tetapi sebaliknya makin teruk pula ruamnya. Jadi saya pun cadangkan beliau menggunakan herbal blend shaklee ni..sebab saya sendiri gunakan pada Faeezah. Dan saya yakin ianya selamat untuk baby.

Atasi ruam/eczema dengan herbal blend shaklee
Alhamdulillah ruamnya semakin berkurangan dan semakin pulih. Gembira rasanya dapat membantu customer saya dan memberikan servis konsultasi yang baik. Berbaloi guna herbal blend ni sebab satu family boleh guna. Untuk kulit kering, tumit merekah, dan juga gigitan nyamuk. Untuk ruam lampin pada baby pun boleh guna.

Herbal blend ceeam shaklee

Yang penting, krim ni tidak berminyak dan tidak melekit serta selamat untuk digunakan walaupun pada bayi. Anda nak cuba?

Hubungi saya segera untuk dapatkan khidmat konsultasi eksklusif dari saya.  Stok herbal blend ni amat TERHAD!!

Fb: Dila Kazuha
Page: Mama Mia Shoppe
Tel/sms/whatsapp/wechat: 0175598332 / 0178780310
Email: dilakazuha@gmail.com

2 comments:

  1. Berape ni kak? Nak beli.. Harap tak mahal laa.. Memang carik utk ruam muka.

    ReplyDelete
  2. Dik x mahal lar..konfem mampu beli punye.. boleh wassap akk? Kamu xbagi nombor kamu so akk xleh nak kontek kamu.. :)

    ReplyDelete

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^