Tuesday 22 July 2014

Testimonial Set Kesuburan Shaklee

Assalamualaikum semua... Tak disangka dalam kita semua rakyat Malaysia berduka dengan tragedi MH17 yang ditembak dan terhempas di timur Ukraine, Allah tetap mengirimkan khabar gembira kepada hambaNya yang lain.

Alhamdulillah seorang sahabat berjaya hamil setelah mengamalkan ESP dan GLA Complex. Suaminya turut mengambil vitamin E Complex sebagai salah satu ikhtiar untuk mereka mendapatkan zuriat. Berkat kesabaran dan doa Allah memakbulkan harapannya di bulan Ramadhan yang mulia ini setelah berusaha hampir 6 bulan. Sudah tentu impian setiap pasangan ingin mempunyai cahaya mata secepat mungkin. Syukur alhamdulillah~~ ^_^

Sekiranya anda juga sedang ikhtiar untuk hamil dan ingin mendapatkan zuriat, jom cuba ikhtiar dsn usaha dengan Set Kesuburan Shaklee dan anda akan mendapat konsultasi khas dan cara aturan makan yang betul. Kita hanya berusaha Allah jua penentunya. 
 

Testimonial set hamil

Jika anda ingin mencuba set hamil dari shaklee ini, hubungi saya segera untuk mendapatkan konsultasi EKSKLUSIF hanya untuk pelanggan saya.
FB: Dila Kazuha
Page: Mama Mia Shoppe
Tel/SMS/Whatsapp/Wechat: 0175598332/0178780310

0 comments:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^