Wednesday 3 September 2014

Kedutan: Tanda Anda Semakin Di Mamah Usia

Assalamualaikum semua. Setiap hari kita melakukan aktiviti seharian menyebabkan kulit kita lebih terdedah kepada pencemaran, sinaran UV dan radikal bebas. Faktor-faktor ini juga yang menyebabkan kulit kita lebih cepat menjadi tua, berkedut-kedut. kusam dan tona tidak sekata. Paling ketara sekali, kulit kita tidak lagi anjal seperti waktu muda dulu. Takkan korang nak orang tegur anda nampak lebih tua daripada usia sebenar?? Sentap nokk kalau orang tegur kita macam tu kan? 

Penuaan sebelum usia

Simptom pertama penuaan adalah kedutan halus di sekitar mata. Haaa cuba korang check belek-belek muka kat cermin tu sambil mekap ke sikat rambut ke kan.. Kalau dah ada tanda-tanda kedutan halus tu berjaga-jagalah! Anda telah mengalami proses penuaan sebelum usia anda mencecah waktunya, terutamanya bagi mereka yang berusia sekitar 30an dan 40an. Maka, anda amat memerlukan collagen powder shaklee untuk mengembalikan keremajaan kulit anda.

Nak tahu apa lagi kelebihan collagen powder ni? Jom baca sini

Sempena promosi bulan september 2014, Shaklee berbesar hati memberikan percuma 1 kotak dengan setiap pembelian 6 kotak collagen powder. Tunggu dulu!!! Dengan setiap pembelian 6 kotak Collagen Powder anda juga layak mendapat keahlian secara PERCUMA. Ya betul, PERCUMA! Tak tipu nih... Keahlian seumur hidup tanpa perlu renew yuran keahlian. 

Banyak sangat 6 kotak? Anda boleh share beli dengan rakan atau sedara-mara anda. Anda lebih JIMAT dengan cara macam ni. Nak lagi jimat? Jom jadi AHLI Shaklee dan anda boleh menikmati pembelian dengan harga ahli bukan saja untuk produk promosi, tetapi untuk kesemua produk Shaklee. Best kan? Hehe...

Jika anda perlukan khidmat nasihat dan konsultasi, hubungi saya segera seperti di bawah. Konsultasi cara pemakanan dan supplemen yang bersesuaian untuk anda akan diberikan EKSKLUSIF untuk customer saya sahaja. ^_^

Your Trusted SID

0 comments:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^