Thursday 13 November 2014

Template blog baru. Responsive!

Assalamualaikum semua... few days sebelum ni saya ade mengadu kepeningan pasal layout blog n template tak menjadi. Akhirnya...akhrinya!!!! Berjaya tukar jadi responsive punya... Huaaaa godek sendiri plak tu... tak kisah la. Walaupun tak berapa sangat tapi sedap mata memandang cukup la. Simple but nice. Yeayyyyy~~~ A pat to my shoulder. Thanx to neni jiha saya yang sudi bantu jugak. Thanx to all yang sudi beri buah fikiran juga.

Happy me ^^


Hilang sudah stress saya!


Boleh hadapi audit dengan tenangnya minggu depan.


Hip hip..hurrraayyy~~
Hip hip..hurrraayyy~~
Hip hip..hurrraayyy~~

8 comments:

  1. hehehe tukar template senang cerita ye

    ReplyDelete
  2. Salam kenal..

    cantik template ni..saya pun baru tukar, mmg pening kepala jugak kan..saya guna template Tuan Hasrul Hassan rekemen. Sebelum tu saya guna lasantha, tiba2 pageview saya naik mendadak 1k++, tgk2 dari israel.terus saya tukar template lain..

    ReplyDelete
  3. Neni jiha... ha'a senang tuka trus. Tapi jenuh gk nak cari template yg ok.

    Salam perkenalan Pn. Norhana^^.. owh, macam mane boleh jadi macam tu plak eh? Template tu israel punye ke cmne?

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah... tahniah... simple itu meanrik... jnji loading senang...

    psstt: tak pandai dan hebat mana pun...reti main coding sikit-sikit ja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul betul... Hee.. simple sedap sikit mata nak baca.. ^^

      hebat la tu kak reti main coding... saya mmg out terus. Heee

      Delete
  5. salam kenal dari Ros.. singgah dari blog Diana Rashid... done follow :)

    ReplyDelete
  6. Ok la nie. Janji cpt loading, sng org nk mai..hehe ;)
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^