Monday 1 December 2014

Ubat Sakit Sendi Berkesan dan Terbaik di Pasaran

Assalamualaikum semua. Sebelum ni saya banyak cerita yang mama saya consume AJHT untuk membantu mengelakkan berlakunya sakit sendi terutamanya lutut yang dialami secara tiba-tiba. Mama saya kategori yang jarang-jarang sakit juga la. Bila sekali mama dah kena 'serangan' sakit lutut terus saya suruh mama makan AJHT ni. Alhamdulillah lepas mama rajin ambil AJHT setiap hari tiada lagi serangan sakit lutut. Sekurang-kurangnya AJHT membantu MENGELAKKAN berlakunya sakit sendi pada mama saya. Ianya terbukti apabila mama masih mampu solat secara berdiri dan melakukan ibadah haji dengan sendiri.

Sakitnya lututku >_<

Kandungan Advanced Health Joint Tablet (AJHT)


AJHT merangkumi beberapa komponen utama di dalam setiap tabletnya seperti berikut:
  1. Ekstrak Boswellia yang terkenal digunakan di dalam rawatan Ayurveda untuk rawatan kesihatan sendi.
  2. Glucosamine, antara komponen utama pembentukan dan membantu penyembuhan rawan sendi yang diekstrak daripada jagung serta meningkatkan efek kusyen kepada sendi. *kebanyakan glucosamine di pasaran diekstrak daripada kekerang.
  3. Zink, Kuprum, Mangan dan Vitamin C - komponen sampingan yang membantu meningkatkan penyerapan esktrak Boswellia dan glucosamine oleh bahagian sendi
Semua kandungan di atas hanya terdapat di dalam satu tablet!! Mudah kan? Untuk kesan yang terbaik, boleh add on Ostematrix sebagai sumber kalsium anda untuk menguatkan tulang dan meningkatkan jisim tulang serta Omega Guard bagi membantu memulihkan radang sendi dengan lebih baik.


set sendi shaklee
Set Kesihatan Sendi

Golongan yang Memerlukan AJHT

  • Warga emas - kebiasaan warga yang lebih berusia seperti mama saya akan lebih terdedah untuk mendapat sakit sendi dengan lebih kerap akibat kekurangan nutrisi dari sejak zaman muda lagi. Kesihatan semakin merosot seiring dengan peningkatan usia.
  • Ahli sukan - kebanyakan atlet atau ahli sukan yang aktif amat memerlukan AJHT ini sebagai persediaan untuk mengelakkan berlakunya sakit sendi terutamanya mereka yang aktif bermain bolasepak, futsal, badminton dan sebagainya yang memerlukan kekuatan sendi untuk bermain serta mudah tercedera di bahagian-bahagian sendi. Kalau dah sakit lutut, sakit bahu macam mana nak main? Betul tak? Kalau yang cari makan dengan cara ni, lagi teruk kan?
  • Orang yang suka melancong - sudah tentu orang yang suka travel, berjalan sana sini lebih terdedah untuk dapat sakit lutut ni... tak kiralah muda atau tua. Kalau dah nama pun melancong, mestilah banyak berjalan kan? Takkan nak duduk kat dalam hotel jer.. Kalau kita melancong ke negara yang sedang alami musim sejuk lagi mudah mendapat sakit lutut. Suhu yang amat sejuk lebih mudah meresap menyucuk tulang kita. Oleh itu, bagi golongan traveler ni bersiap-sedialah membawa bekalan AJHT setiap kali keluar melancong ya~~
Sekiranya anda berminat untuk dapatkan produk ini, boleh klik saja di ikon 'Buy Now' di sidebar. 


Tapi, tunggu dulu!!

Nak harga lebih keboommm?? 

SMS atau whatsapp saya terus di 0175598332.
PM di Facebook pun boleh. 

2 comments:

  1. kalau nak beli doraemon tu boleh? hihi.. gurau2.. shaklee memang terbaikk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha doraemon bukan untuk dijual.. ^_^

      tq sudi singgah..

      Delete

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^