Wednesday 4 June 2014

Testimonial: Susu Jadi Pekat ^^

Assalamualaikum semua... seronok hari ni sebab customer bagi feedback pasal set menyusu asas yang terdiri daripada esp dan alfalfa sahaja. Masalah customer saya ni susu dia makin kurang and anak dia macam tak puas bila menyusu. Customer saya ni seorang student and ni second child, boy pulak tu. Biasalah, kuat menyusu la kan?

Testimonial Set Menyusu Asas


set-menyusu-shaklee
Testimonial set menyusu asas

Alhamdulillah saya dapat membantu customer saya mengatasi masalah beliau selain meneruskan konsultasi berterusan dan sokongan moral dalam penyusuan ibu. Bagi yang masih belum mencuba set ini, boleh hubungi saya segera untuk dapatkan khidmat konsultasi eksklusif dari saya. 

Set ini juga mempunyai manfaat dan kelebihan yang lebih banyak. Antara kelebiham lain alfalfa selain milkbooster adalah:
  • Berfungsi untuk detoksifikasi - mengeluarkan toksin dari dalam badan
  • Mengurangkan alahan, resdung
  • Mengurangkan sembelit
  • Melancarkan sistem penghadaman
  • Bertindak seperti 'kacip fatimah' yang berfungsi sebagai perapat
Selain itu, antara kelebihan dan manfaat esp pula anda boleh rujuk di sini. Esp, memang hot selling product shaklee. Diperbuat daripada soya bukan gmo dan merupakan protein bermutu tinggi. Apa tu soya bukan gmo?? Rujuk sini untuk lebih lanjut yer...

Jika anda berminat ingin dapatkan set ini, dengan tips dan konsultasi eksklusif breastfeeding dari saya, hubungi saya SEGERA seperti berikut:

Fb: Dila Kazuha
Page: Mama Mia Shoppe
Tel: 0178780310 / 0175598332
Email: dilakazuha@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^