Sunday, 25 January 2015

Hadiah GA anjuran Cik Balqis Dah Sampai!

Assalamualaikum semua... Seronok plak tulis blog ni pagi-pagi kan? Sementara Faeezah tak bangun lagi nih. Hehehe... Haa nak cerita la, sebelum ni saya ade cerita yang saya salah seorang pemenang segmen anjuran cik balqis tu kan..boleh refer entri sini ye...hadiah fridge magnet tu dah dapat dah minggu lepas. Sori lambat plak upkan entri. Hehe... 



Terima kasih kak shikin atas hadiah ini yer... Bertambah koleksi fridge magnet saya. Kalau ada rakan-rakan blogger yang ada pergi bercuti ke mana-mana jangan lupa buat entri yer nanti, boleh la saya kirim fridge magnet dari korang nanti. Heeee~~ :p 

1 comment:

Silalah tinggalkan jejak anda di sini (^_~)

Arigatou gozaimas, minna-san ^_^